Rusza drugi sezon programu poradnikowego marki ZIEMOVIT – „Niech żyje ogród!”
Na portalu YouTube wystartował drugi sezon programu poradnikowego marki ZIEMOVIT – „Niech żyje ogród!”. Tak jak w poprzednim sezonie, najpopularniejszy polski blogger ogrodniczy – Tomasz Kok, czyli Ogrodnik Tomek – zaprezentuje widzom wiele cennych wskazówek dot. sadzenia, nawożenia, pielęgnacji i ochrony domowych roślin, ogrodów i działek. Pierwszy odcinek tegorocznej serii, poświęcony pikowaniu pomidorów, jest już dostępny na kanale „ZIEMOVIT” na portalu YouTube (http://tnijurl.com/480f13a61b72/). Premiery nowych odcinków będą odbywać się w każdy kolejny wtorek.
Program „Niech żyje ogród!” został stworzony z myślą o wszystkich, którzy poszukują w sieci skutecznych porad dotyczących pielęgnacji i ochrony przydomowych roślin. W pierwszej serii programu Ogrodnik Tomek przybliżył widzom zasady pielęgnacji trawnika, roślin balkonowych i iglastych, a także zakładania warzywnika czy nawożenia. W drugiej serii widzowie mogą spodziewać się m.in. porad dotyczących wiosennego cięcia iglaków, sadzenia borówki amerykańskiej, zwalczania chwastów w trawniku czy domowych sposobów na kreta.
– Chcemy by marka ZIEMOVIT, zgodnie z jej filozofią, stała się zaufanym doradcą dla każdego, kto chce jak najlepiej zadbać o swój ogród, działkę, czy rośliny w domu. Cieszymy się, ze nasz kanał poradnikowy na serwisie YouTube już stał się bardzo pomocnym źródłem cennych wskazówek, których stosowanie przyniesie wiele satysfakcji entuzjastom pięknych ogrodów i działek – dodaje Sebastian Kostrubała, Kierownik Działu Marketingu CIECH Sarzyna.
Wskazówki dotyczące pielęgnacji i aranżacji przestrzeni zielonych można również znaleźć na fanpage’u marki ZIEMOVIT na portalu Facebook – „Niech Żyje Ogród”, na stronie internetowej ziemovit.pl oraz w darmowej aplikacji „Wirtualny Ogród”, dostępnej na komputerach osobistych, tabletach i urządzeniach mobilnych.
Produkty marki ZIEMOVIT to najwyższej jakości podłoża, nasiona traw, środki chwastobójcze oraz nawozy płynne i granulowane, dopasowane do potrzeb i oczekiwań polskich ogrodników i działkowców, stworzone przez największego polskiego producenta środków ochrony roślin – spółkę CIECH Sarzyna. Dostępne są w sprzedaży w najlepszych centrach ogrodniczych, w sieciach handlowych takich jak Leroy Merlin, BricoMarche czy PSB Mrówka oraz w sprzedaży internetowej.