Nowi „bohaterowie marki” ANWILU

Włocławska spółka chemiczna, należąca do Grupy ORLEN, opracowała
serię edukacyjnych bajek dla dzieci. Ich narratorami są „Granulki”
– sympatyczne, animowane postacie, które jednocześnie stają się tzw.
„brand heroes” i będą wykorzystywane w szerszej komunikacji marketingowej.
Nowi bohaterowie ANWILU to przyjaciele – Ula Granula, Anka Saletrzanka
oraz Canwilek. Każde z nich symbolizuje jeden z nawozów azotowych, znajdujących
się w ofercie spółki tj.: saletra amonowa i dwa rodzaje saletrzaków CANWIL.
– Stworzenie postaci jako nośnika wartości i cech charakterystycznych dla marki
to duże wyzwanie. Taki bohater powinien być nie tylko wiarygodny i spójny
z wizerunkiem firmy, ale musi także wyróżniać się na tle pozostałych „brand heroes”.
Mamy przekonanie, że nasze „Granulki” takie właśnie są. Wykorzystanie
animowanych postaci w edukacyjnych bajkach dla dzieci to dopiero początek
aktywności marketingowych, w które będą one angażowane. Zakładamy, że pojawią
się w komunikacji kierowanej do najmłodszych (np. w postaci maskotek czy jako
bohaterowie kolorowanek), ale również w materiałach tematycznych – rolniczych,
jako narratorzy wyjaśniający bardziej skomplikowane procesy czy zjawiska
przyrodnicze – powiedziała Elżbieta Jabłońska, Z-ca Dyrektora Obszaru Komunikacji,
Marketingu i Sponsoringu w ANWILU.
Seria edukacyjnych bajek od ANWILU nosi tytuł „Przygody Granulek”. Ich pierwsza
misja to bioróżnorodność. Granulki poznajemy zaraz po tym jak przeprowadziły się
z miasta na wieś. Mają głowy pełne pomysłów na kolejne uprawy, jednak jak
się okazuje, to wcale nie jest takie proste. Głównym przesłaniem pierwszych
czterech odcinków jest edukacja ekologiczna dzieci w zakresie ochrony środowiska,
bioróżnorodności oraz poszanowania życia owadów, ptaków i zwierząt.
Spółka już teraz zapowiada kontynuację przygód Granulek i kolejne misje
dla tych uroczych bohaterów do zrealizowania.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *