Nowa funkcjonalność na stronie internetowej CIECH Sarzyna

CIECH Sarzyna – największy polski producent środków ochrony roślin oraz lider sprzedaży na rynku herbicydów – rozwija swój serwis internetowy i wprowadza jego nową funkcjonalność. Od teraz na www.ciechagro.pl klienci mogą sprawdzić aktualną dostępność produktów w dystrybucji. To kolejne, po inteligentnym chatbocie, rozwiązanie z obszaru digitalizacji kontaktów z klientami. Strategia biznesu Agro Grupy CIECH zakłada między innymi wykorzystanie innowacyjnych narzędzi cyfrowych w komunikacji z klientami i doskonalenie procesu sprzedaży.

Dzięki internetowemu udogodnieniu klienci spółki CIECH Sarzyna o każdej porze zyskają najświeższą informację o tym, gdzie dostaną wybrany produkt od ręki, a gdzie będą mogli go zamówić. Wyszukiwanie możliwe jest w oparciu o kod pocztowy lub nazwę środka. Istnieje też opcja wyboru produktu wprost z katalogu. Stan magazynowy środków ochrony roślin oznaczany jest jako „dostępny od ręki” lub „dostępny na zamówienie”, a przy każdym rekordzie znajdują się również bieżące dane kontaktowe partnerów handlowych. Wyszukiwarka dostępna pod adresem www.ciechagro.pl jest aktualizowana codziennie.

CIECH Sarzyna stale stawia na digitalizację, stosuje nowoczesne technologie, aby usprawnić procesy sprzedażowe i zapewnić coraz wyższą jakość kontaktu z klientami. Nowa funkcjonalność na naszej stronie produktowej odpowiada na potrzeby naszych klientów w duchu koncepcji user experience, umożliwiając im dostęp do aktualnych informacji na temat dostępności szerokiego portfolio naszych środków ochrony roślin. To również istotne wsparcie dla naszych partnerów handlowych w prowadzeniu działań sprzedażowych. Skorzystanie z nowego systemu wyszukiwania jest proste i intuicyjne, a dane są aktualizowane każdego dnia. Zakładamy, że nowa funkcjonalność pozwoli nam pozyskać nowych klientów, zapewnić jeszcze lepszą obsługę obecnym partnerom, a także zoptymalizować proces sprzedaży – podkreśla Wojciech Babski, Prezes Zarządu CIECH Sarzyna i szef biznesu AGRO w Grupie CIECH.

Rozwiązanie z powodzeniem działa również na urządzeniach mobilnych, w tym smartfonach, co jest szczególnie ważne, gdy użytkownik przed podjęciem decyzji potrzebuje szybkiej, aktualnej i pewnej informacji.

W październiku 2021 roku spółka CIECH Sarzyna uruchomiła inteligentny chatbot do komunikacji z użytkownikami w czasie rzeczywistym. Nowoczesne narzędzie całodobowo i przez siedem dni w tygodniu udziela użytkownikom informacji, m.in. dotyczących produktów spółki, oraz pomaga w doborze odpowiedniego środka ochrony roślin.

W ciągu ostatnich trzech lat udział CIECH Sarzyna w polskim rynku środków ochrony roślin systematycznie rośnie, dzięki m.in. przebudowie i usprawnieniu systemu sprzedaży oraz największemu w historii programowi rozwoju portfolio produktów. Spółka zajmuje obecnie trzecie miejsce w Polsce pod względem sprzedaży herbicydów zbożowych, będąc liderem w kategorii środków stosowanych wiosną na chwasty dwuliścienne.

W ostatnim czasie Halvetic® – środek ochrony roślin produkowany przez CIECH Sarzyna – zanotował bardzo udany debiut rynkowy, umacniając pozycję spółki w segmencie środków opartych na glifosacie, i ma aktualnie ok. 20 proc. udziałów w tej części rynku. Spółka pozyskała również dofinansowanie z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na nowy projekt technologii, która pozwoli na skrócenie czasu wytwarzania tego produktu.

Ciech

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *