Następcy Legendy: 12 kandydatów

Dwunastu kandydatów na Następcę Legendy polskich pól!

Jakie ciągniki w XXI wieku zrobią taką karierę, jak ciapek i sześćdziesiątka w minionym stuleciu? Może będzie to traktor marki Valtra? O tym kandydacie rozmawiamy z Sebastianem Karasiewiczem


Czy ciągnikiem popularnym, rozpoznawalnym i lubianym będzie Deutz-Fahr? O kolejnym kandydacie do tytułu Następcy Legendy mówi Jarosław Figurski.


Marka Case jest znana i lubiana przez rolników. Może więc to traktory spod tego znaku zajmą miejsce legend obecnego wieku? Tak myśli Michał Waszkiewicz.


Jaki ciągnik swą ekonomią, prostotą, uniwersalnością i innymi cechami zaskarbi sobie sympatię rolników na kolejnych kilka pokoleń? O kandydacie marki New Holland mówi Kamil Deląg.


Marka Massey Ferguson już wpisała się w naszą historię i związała z jedną z legend polskich gospodarstw. Co będzie dalej? Czy kolejny model tej firmy zagości na dłużej w świadomości rolników? Z nami jest kandydat i opowiadający o nim Artur Kabza.


Marka Claas jest postrzegana jako raczej z wyższej półki, ale i w niej poszukamy ciągników, które rolnicy polubią i które staną się legendarne. O wybór modelu do prezentacji poprosiliśmy Emila Kaźmierczaka.


A może to maszyna włoskiego producenta, Landiniego, będzie następcą legend polskiej wsi? Kandydata tej marki prezentuje Marcin Malinowski.


Czy któryś model ciągnika McCormick stanie się rolniczą legendą? To pokaże czas. O jednym z nich rozmawiamy z Mateuszem Banasiem.


Marka John Deere, choć do najtańszych nie należy, cieszy się popularnością i sympatią rolników. Może więc jeden z „jelonków” stanie się kolejną legendą polskiej wsi? O jednym z nich opowiada Karol Zgierski.


A może to marka Arbos podbije serca rolników i zagości na naszych polach na pokolenia? Tak sądzi Jan Wojciechowski z firmy Korbanek.


Prosty, mechaniczny i zaprojektowany tak, by bez remontów służył dziesiątki lat – tak projektuje się ciągniki marki Kubota – mówi Jakub Czerwiak.


W poszukiwaniu Następców Legendy w końcu trafiliśmy do ich matecznika. Tam, pomimo problemów przeżywanych przez firmę, czeka model, który może zająć miejsce Ciapka i Sześćdziesiątki – mówi Marek Włodarczyk.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *