CIECH Sarzyna uruchomił chatbot

Komunikacja firm z klientem przy pomocy sztucznej inteligencji to jeden z wiodących trendów w biznesie.

CIECH Sarzyna wdraża innowacyjne rozwiązania marketingowo-informatyczne od 2019 roku. Tym razem, koncentrując się na rozwijaniu kanałów kontaktu z klientami, w październiku tego roku spółka uruchomiła inteligentny chatbot „Cieszek”, dostępny całodobowo dla użytkowników strony https://ciechagro.pl/pl. Celem narzędzia jest przede wszystkim automatyzacja procesów sprzedażowych, poprawienie jakości obsługi klienta w kanale digital oraz pozyskanie nowych kontaktów ze strony internetowej. Chatbot sprawdza się także doskonale podczas korzystania ze smartfonu, zapewniając informacje „od ręki”.

Wśród kluczowych funkcjonalności „Cieszka” znajdują się m.in.: odpowiadanie na pytania o aktualne promocje, współpracę sprzedażową oraz produkty – ich charakterystykę, dawkowanie oraz dostępność w sklepach – a także doradztwo w zakresie upraw, ochrony herbicydowej, fungicydowej i innych. Chatbot ułatwi też kontakt z przedstawicielem handlowym Grupy CIECH oraz ekspertami, tym samym znacząco usprawniając wymianę informacji. Rozwiązanie to z powodzeniem funkcjonuje w innych branżach, m.in. w sektorze farmaceutycznym. Za realizację projektu odpowiada firma Stanusch Technologies.

CIECH Sarzyna zajmuje obecnie trzecie miejsce w Polsce pod względem sprzedaży herbicydów zbożowych, będąc liderem w kategorii środków stosowanych wiosną na chwasty dwuliścienne.

Źródło: Grupa CIECH

Opracowanie redakcyjne: Jolanta Malinowska-Kłos

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *