Ciągnik New Holland w koszulce lidera Giro d’Italia

Marka New Holland Agriculturena stosiku swojego autoryzowanego Dealera Gruppo Dalla Vecchia, podczas targówFieragricolaw Weronie,zaprezentowała ciągnik T5.140Dynamic Command™ w kolorystyce „maglia rosa”.Model ten został stworzony, aby uczcić fakt bycia oficjalnym sponsoremwyścigu Giro d’Italia. To właśniew Weronie,zakończy się ostatni etap wyścigu. Prezentowany na targach od 2 do 5 marca ciągnik został oklejony folią nawiązującą do koszulki lidera generalnej klasyfikacji wyścigu kultowej „maglia rosa”. Przebędzie on trasę 105. edycji wyścigu kolarskiego Giro d’Italia, dołączając do fanów kolarstwa na każdym etapie i robiąc postoje na spotkania z miejscowymi fanami w regionach rolniczych. Carlo Lambro, PrezydentNew Holland stwierdził: Nasz ciągnik w kolorystyce nawiązującej do koszulki lidera wyścigu będzie głównym punktem bogatego programu licznych eventów organizowanych w ciągu roku, przybliżającego w najbliższychmiesiącach emocje i pasję towarzyszące Giro d’Italia fanom sportu i kolarstwa. Jest to fantastyczny sposób na uczczenie wartości przyświecających Giro d’Italia, marce New Holland i rolnictwu zrównoważonego rozwoju, innowacji, zaangażowania i pasji, które przyświecają wszystkim naszym działaniom.Wyjątkowa kolorystyka ciągnika została stworzona przez Centrum Wzornictwa Grupy CNH Industrial, aby podkreślić dynamikę, topowe osiągnięcia i determinację, które cechują wydarzenia sportowe tej miary. David Wilkie, dyrektor ds. wzornictwa w Grupie CNH Industrial, wyjaśnia: Nasz projekt oparliśmy na kolorystyce Giro d’Italia. Zastosowaliśmy ten sam różowy kolor, jaki ma koszulka lidera wyścigu, aby podkreślić jego klasę, siłę napędową, wyniki i utrzymanie wysokiej formy, a więc cechy, które są nieodzowne, aby wygrać Giro i których posiadanie ciągniki marki New Holland udowadniają każdego dnia, stawiając czoła wyzwaniom rolnictwa. W szacie graficznej wykorzystaliśmy czerń, która tworzyefekt szybkości kolarzy, obracających się kół rowerówi tym samym nawiązującą do ducha Giro d’Italia.Kultowa „maglia rosa” miała swoją premierę w 1931 r. i w założeniu miała ułatwić rozpoznanie lidera peletonu. Pomysłodawcą był Armando Cougnet, dziennikarz „La Gazzetta dello Sport”, włoskiej gazety o tematyce sportowej, która stworzyła Giro d’Italia i była drukowana na różowym papierze. Pierwszym kolarzem, który założył „maglia rosa” po wygraniu pierwszego etapu Giro w 1931 r. był Learco Guerra. Na przestrzeni lat koszulkę nosiło wielu legendarnych kolarzy, których duch sportowy kontynuuje ciągnik T5.140Dynamic Command™ marki New Holland w kolorystyce „maglia rosa”.

New Holland

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *